تنظیمات لینکدین از کجا قابل دسترسی است؟

تنظیمات لینکدین از کجا قابل دسترسی است؟

تنظیمات لینکدین از کجا قابل دسترسی است؟

لینکدین که به‌عنوان بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی شغلی شناخته میشود به کاربران خود این امکان را می‌دهد که بتوانند یک پروفایل برای خود بسازند و از آن به‌عنوان رزومه آنلاین استفاده کنند و به این طریق با سایر افراد متخصص در حوزه کاری خود ارتباط بگیرند و فرصت‌های شغلی بسیاری را مشاهده کنند. برای این کار نیز یک سری تنظیمات قرار داده است که شما می‌توانید با استفاده و بهینه سازی آنها، تجربه خود در لینکدین را ارتقا دهید و به نتایج بهتری دست پیدا کنید. با توجه به اهمیت این موضوع داشتن آگاهی در مورد این تنظیمات، این متن از اکانت بازار را به موضوع تنظیمات لینکدین اختصاص داده‌ایم و قرار است در مورد آن اطلاعات کاملی را در اختیارتان قرار دهیم پس تا انتها با ما همراه باشید.

تنظیمات حساب در کجا قرار دارند؟

تنظیمات حساب در کجا قرار دارند؟

برای دسترسی به تنظیمات حساب خود در لینکدین پس از ورود به حساب کاربری، روی عکس پروفایل خود در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید و از منوی باز شده وارد تنظیمات یا گزینه “Setting” شوید. توجه داشته باشید که در صفحه تنظیمات، می‌توانید به  بخش‌های مختلفی از جمله تنظیمات پروفایل، تنظیمات حریم خصوصی، تنظیمات اعلان، تنظیمات شغلی و …  دسترسی پیدا کنید. که در ادامه هر کدام را بیشتر توضیح می‌دهیم.

تنظیمات مربوط به پروفایل

تنظیمات مربوط به پروفایل

در این بخش شما می‌توانید اطلاعات مربوط به پروفایلتان را ویرایش و به‌روزرسانی کنید. اطلاعاتی که در این قسمت می‌توانید تغییر دهید عبارتند از:

نام و نام خانوادگی: سعی کنید این قسمت را به طور کامل و صحیح وارد کنید و از وارد کردن نام‌های غیر رسمی و غیر واقعی بپرهیزید.

عنوان شغلی: سمتی که در حال حاضر مشغول به کار هستید را به همراه نام شرکت یا سازمانی که در آن کار می‌کنید را در این قسمت وارد کنید.

سوابق تحصیلی و تجربیات شغلی: وارد کردن تجربیات شغلی و سوابق تحصیلی به اعتبار شما در این پلتفرم کمک بسیاری خواهد کرد، پس حتما در این قسمت تعدادی از آنها را به صورت خلاصه و واضح توضیح دهید.

مهارت‌ها و تخصص‌ها: قسمت مهم دیگری که باید حتما در تنظیمات پروفایل لینکدین برای پر کردن آن زمان بگذارید، این قسمت است، زیرا مهارت‌ها و تخصص‌های شما، فرصت‌های شغلی را پیش رویتان قرار می‌دهد.

عکس پروفایل و تصویر زمینه: انتخاب عکس پروفایل رسمی و یک تصویر زمینه مناسب از دیگر ضروریاتی است که باید حتما در لینکدین آنها را تنظیم کنید. برای عکس و پس زمینه نکات زیر را مد نظر را دهید:

  • سعی کنید عکس انتخابیتان تما عکسی واضح و با کیفیت از چهره‌تان باشد.
  • عکس‌های تمام رخ و با زمینه‌ی خنثی برای استفاده مناسب‌تر هستند.
  • نگاه مثبتی به دوربین داشته باشید و لبخند بزنید.
  • برای پس زمینه، تصویری را انتخاب کنید که با زمینه شغلی شما مرتبط باشد و شامل هیچ گونه نوشته یا لوگویی نباشد.
  • برای تغییر عکس یا بک گراند نیز کافی است روی عکس پروفایل خود کلیک کنید و گزینه Add Photo را بزنید.

نوشتن بیوگرافی: خلاصه ی بیوگرافی خود را به گونه ای بنویسید که جذاب و گویای توانایی ها و تجربیات شما باشد. برای نوشتن بیوگرافی نکات زیر را مد نظر داشته باشید:

  • از مهارت‌ها و تخصص‌های کلیدی خود غافل نشوید و حتما در بیوگرافی به آنها اشاره کنید.
  • تجربیات و دستاوردهای مهم خود را حتما بیان کنید.
  • مشخص کنید که چه اهداف شغلی برای خود دارید.
  • برای نوشتن بیوگرافی لحنی متقاعد کننده و مناسب را به کار ببرید.

تنظیمات مربوط به حریم خصوصی

تنظیمات مربوط به حریم خصوصی

برای وارد شدن به این قسمت پس از ورود به تنظیمات کافی است روی تب تنظیمات حریم خصوصی کلیک کنید و به آن وارد شوید. در این صفحه می‌توانید گزینه‌های مختلفی را برای کنترل اطلاعاتی که در لینکدین انتشار می‌دهید، بررسی و تنظیم کنید. برخی از مهم‌ترین این تنظیمات عبارتند از:

  • تنظیم اینکه چه کسانی مجاز هستند از پروفایل شما دیدن کنند: در این قسمت می‌توانید تنظیم کنید که به چه کسانی اجازه داده شود که از پروفایل شما دیدن کنند.
  • چه اطلاعاتی از شما به صورت دقیق قابل مشاهده باشد: در قسمت بعدی در این بخش از تنظیمات می‌توانید مشخص کنید که چه اطلاعاتی از شما به صورت عمومی نشان داده شود و چه اطلاعاتی به سایرین نشان داده نشود.
  • دسترسی افراد برای ارسال پیام: در این قسمت می‌توانید مشخص کنید که چه کسانی مجاز هستند به صورت مستقیم به شما پیام دهند.
  • تنظیماتی در مورد اشتراک‌گذاری فعالیت‌ها: می‌توانید تنظیم کنید که فعالیت‌های مختلفی مانند به‌روز‌رسانی‌های پروفایل، پست‌های جدید و … به طور عمومی با اتصالات شما یا همه کاربران لینکدین به اشتراک گذاشته شود یا خیر.
  • تنظیمات مربوط به تبلیغات: در بخش دیگری از تنظیمات حریم خصوصی می‌توانید مشخص کنید که لینکدین از اطلاعات شما برای نمایش تبلیغات مشابه استفاده کند یا خیر.

در زمان استفاده از تنظیمات حریم خصوصی نکات زیر را نیز مد نظر داشته باشید:

  • با استفاده از نوار جستجو در بالای صفحه تنظیمات حریم خصوصی، می‌توانید به دنبال تنظیمات مورد نظر خود بگردید.
  • اگر نیاز به راهنمایی در مورد هر بخش دارد کافی است روی علامت سوال (?) در کنار آن کلیک کنید.
  • فراموش نکنید که پس از انجام هر تغییری حتما روی دکمه “ذخیره” در پایین صفحه کلیک کنید.

تنظیمات اعلان

تنظیمات اعلان

تنظیمات اعلان از دیگر بخش‌های با اهمیت در تنظیمات است که پس از باز شدن تب تنظیمات به آسانی می‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید. در این صفحه می‌توانید موارد زیر را برای خود تنظیم کنید:

  • فعال یا غیر فعال کردن اعلان‌هایی که دریافت می‌کنید: شما در این قسمت می‌توانید اعلان‌هایی برای فعالیت‌های مختلف در لینکدین مانند پیام‌ها، اتصالات جدید و…. را فعال یا غیر فعال کنید.
  • چگونگی دریافت اعلان‌ها: در این قسمت شما می‌توایند مشخص کنید که اعلان‌ها را به چه طریقی دریافت کنید و به طور مثال تمایل دارید آنها را در قالب ایمیل دریافت کنید یا از طریق اپلیکیشن لینکدین.
  • مشخص کردن اعلان برای اتصالات و گروه‌ها: در این بخش می‌توانید تعیین کنید که چه نوع اعلان‌هایی را از اتصالات و گروه‌های خود دریافت کنید.

برای تنظیمات اعلان‌ها در لینکدین نکات زیر را مد نظر داشته باشید:

  • توجه داشته باشید که می‌توانید در هر زمان تنظیمات اعلان خود را تغییر دهید و آنها را مجدد ذخیره کنید.
  • اگر اعلان‌های لینکدین آزاردهنده هستند و این امکان در این قسمت برایتان فراهم شده که آنها را به طور کامل غیرفعال کنید.

تنظیمات شغلی

تنظیمات شغلی

تنظیمات شغلی بخش مهمی در لینکدین است که بهینه سازی آن از اهمیت بسیاری در این پلتفرم برخوردار است. زیرا این قسمت به شما این امکان را می‌دهد که به کارفرمایان و استخدام‌کنندگان اطلاع دهید که به دنبال فرصت‌های شغلی جدید هستید، به این صورت که می‌توانید فرصت‌های شغلی مرتبط با زمینه کاری خود را فیلتر کنید و و شغل‌هایی مرتبط با مهارت‌ها و علایق خود را ساده‌تر بیابید. در این صفحه از تنظیمات می‌توانید کارهای زیر را انجام دهید:

  • اعلام کنید که دنبال فرصت شغلی جدید هستید: برای نتیجه بهتر می‌توانید عنوان شغلی و موقعیت مکانی خود را نیز در این قسمت مشخص کنید.
  • فرصت‌های شغلی مرتبط با مهارت‌تان را پیدا کنید: در بخش جستجوی شغل می‌توانید کلمات کلیدی مرتبط با تخصص‌تان را وارد کنید و نتایج را بهینه‌تر پیگیری کنید.
  • می‌توانید با استخدام‌کنندگان ارتباط برقرار کنید: گروه‌های مرتبط با زمینه شغلی خود را پیدا کنید و در آنها عضو شوید و به این طریق با سایر افراد ارتباط برقرار کنید و در مورد آگهی‌های منتشر شده نظر دهید و در بحث‌ها شرکت کنید.

چرا تنظیمات حساب لینکدین مهم هستند؟

چرا تنظیمات حساب لینکدین مهم هستند؟

بهینه سازی تنظیمات لینکدین از آنجایی اهمیت دارد که می‌توانید حضور خود را در این پلتفرم قوی‌تر پیش ببرید و از مزایای آن به شرح زیر بهره‌مند شوید:

ارتقای برندینگ شغلی

ارتقای برندینگ شغلی

شما با تکمیل اطلاعات پروفایل خود و انتخاب تنظیمات مناسب، می‌توانید خود را بهتر در زمینه تخصص‌تان معرفی کنید.

دسترسی به فرصت‌های جدید شغلی

دسترسی به فرصت‌های جدید شغلی

با فعال کردن و انجام درست تنظیمات شغلی در لینکدین می‌توانید فرصت‌های شغلی مرتبط با کارتان را به سرعت و راحت‌تر پیدا کنید.

ارتباط با افراد حرفه‌ای

ارتباط با افراد حرفه‌ای

از دیگر مزایای یادگیری تنظیمات لینکدین و استفاده از آنها می‌توانیم به ایجاد ارتباط بین شما و سایر افراد حرفه‌ای در این پلتفرم اشاره کنیم؛ چرا که شما با ایجاد تنظیمات درست در پروفایل خود، شانس بیشتری برای روبه‌رویی با افراد متخصص و حرفه‌ای در زمینه شغلی خود دارید.

افزایش ترافیک وب‌سایت

افزایش ترافیک وب‌سایت

اگر یک شرکت یا کسب و کاری از خود دارید می‌توانید با انجام تنظیمات لینکدین و قرار دادن آدرس سایت یا اپلیکیشن خود، ترافیک ارگانیک آنها را افزایش دهید.

بررسی تنظیمات و راه‌حل‌هایی برای بهتر دیده شدن در لینکدین

باتوجه‌به اهمیت حضور حرفه‌ای و قوی در پلتفرم لینکدین، در این مقاله به بررسی تنظیمات آن و راه‌حل‌هایی برای بهتر دیده شدن در این فضا پرداختیم. به شما توصیه می‌کنیم پس از خواندن این متن، با بهینه سازی تنظیمات حساب لینکدین خود، حضور خود در این پلتفرم را قوی‌تر کنید تا به اهداف شغلی خود بهتر دسترسی پیدا کنید. در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد این موضوع و همچنین خرید اکانت لینکدین نیز می‌توانید با کارشناسان و پشتیبانان متخصص ما در اکانت بازار ارتباط برقرار کنید.

سوالات متداول

  1. تنظیمات حساب لینکدین از کجا قابل دسترسی هستند؟

برای دسترسی به تنظیمات در این پلتفرم روی عکس پروفایل خود در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید و در منوی باز شده، گزینه “تنظیمات” یا “Setting” را انتخاب کنید.

  1. در صفحه تنظیمات چه چیزهایی را می‌توانیم تغییر دهیم؟

پس از باز شدن منوی تنظیمات می‌توانید تنظیمات پروفایل، تنظیمات حریم خصوصی، تنظیمات اعلان و تنظیمات شغلی را تغییر دهید و صفحه خود را بهینه کنید.

  1. چرا یادگیری و انجام تغییرات درست در تنظیمات لینکدین تا این حد با اهمیت است؟

شما با تنظیم کردن صفحه خود در لینکدین می‌توانید به مزایایی همچون ارتقای برندینگ شغلی خود، دسترسی به فرصت‌های شغلی جدید، ارتباط با افراد حرفه‌ای و افزایش ترافیک ارگانیک سایت دست پیدا کنید.

 

 

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *