آفیس 2021 یا مایکروسافت 365؟

آفیس 2021 یا مایکروسافت 365؟ انتخاب شما کدام است؟

آفیس 2021 یا مایکروسافت 365

مایکروسافت دو گزینه اصلی برای استفاده از مجموعه آفیس شامل آفیس 2021 و مایکروسافت 365 ارائه می‌دهد. هر دوی این مجموعه‌ها دارای برنامه‌های محبوبی همچون Word ،Excel ،PowerPoint و Outlook هستند، اما علاوه بر این موضوع، تفاوت‌هایی نیز بین آنها وجود دارد که می‌تواند روی انتخاب و تصمیم نهایی شما تاثیرگذار باشد. به همین دلیل این مطلب از اکانت بازار را به این موضوع اختصاص داده‌ایم و قصد داریم در مورد این دو برنامه و انتخاب گزینه مناسب بین آنها توضیحات و نکات تکمیلی را ارائه دهیم، پس تا انتها با ما همراه باشید.

پیشنهاد ویژه اکانت بازار : خرید اشتراک مایکروسافت آفیس Microsoft 365

خرید آفیس 2021 و مایکروسافت 365  از اکانت بازار

مایکروسافت 365 در مقابل آفیس 2021

آفیس 2021 یک خرید سنتی است. شما هزینه اولیه را برای مجوز نرم افزار پرداخت می‌کنید و سپس می‌توانید برنامه‌ها را به طور نامحدود روی یک رایانه شخصی یا مک نصب کنید. هیچ هزینه اشتراک ماهانه یا سالانه‌ای وجود ندارد. آفیس 2021 شامل به‌روزرسانی‌های امنیتی است، اما در مقابل هیچ به‌روزرسانی یا ویژگی جدیدی را دریافت نخواهید کرد.

مایکروسافت 365 یک سرویس اشتراکی مبتنی بر ابر است که شما باید برای آن هزینه ماهانه یا سالانه را پرداخت کنید و در ازای آن به آخرین نسخه‌های برنامه‌های آفیس، به‌روزرسانی‌های امنیتی و ویژگی‌های جدید به‌طور مداوم دسترسی خواهید داشت. مایکروسافت 365 همچنین شامل فضای ذخیره‌سازی ابری OneDrive، برنامه‌های آفیس موبایل برای تلفن‌ها و تبلت‌ها می‌باشد و امکان استفاده از برنامه‌ها روی حداکثر پنج دستگاه به طور همزمان برای شما فراهم کرده است.

پیشنهاد ویژه اکانت بازار : علت نام‌گذاری آفیس ۳۶۵ چیست؟

Office 2021 یک نرم‌افزاری سنتی

Office 2021 یک نرم‌افزاری سنتی

آفیس 2021  آخرین نسخه از مجموعه محبوب مایکروسافت است که شامل برنامه‌های پرکاربرد Word ،Excel ،PowerPoint و Outlook می‌باشد. این یک محصول نرم افزاری سنتی است، به این معنی که شما آن را به صورت یکباره خریداری می‌کنید و مجوز مادام العمر برای استفاده از برنامه‌ها روی یک رایانه شخصی یا مک دارید.از جمله مزایای استفاده از Office 2021 می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • مالکیت مادام‌العمر: بر خلاف مایکروسافت 365، آفیس 2021 را کافی است تنها یکبار خریداری کنید و تا زمانی که می‌خواهید امکان استفاده از آن را دارید.
  • عدم نیاز به هزینه اشتراک: در آفیس 2021 هیچ هزینه اشتراک چه به صورت ماهانه یا سالانه وجود ندارد.
  • امکان استفاده آفلاین: شما می‌توانید حتی زمانی که به اینترنت دسترسی ندارید نیز به‌صورت آفلاین از آفیس 2021 استفاده کنید.

نسخه Microsoft 365 Personal

Microsoft 365 Personal اشتراک برای یک نفر

مایکروسافت 365 Personal  همان‌طور که از نامش پیداست، اشتراکی برای یک نفر است و به شما امکان می‌دهد از تمام مزایای مایکروسافت 365 که شامل موارد زیر است استفاده کنید:

  • دسترسی به برنامه‌های آفیس: در این اشتراک شما به آخرین نسخه‌های Word، Excel، PowerPoint، Outlook، Publisher، Access و Visio دسترسی خواهید داشت.
  • دسترسی کامل به‌روزرسانی‌های امنیتی و ویژگی‌ها: شما در اشتراک Microsoft 365 Personal به طور مداوم به‌روزرسانی‌های امنیتی و ویژگی‌های جدید را دریافت خواهید کرد تا بهره‌وری و امنیت بیشتری دست پیدا کنید.
  • ارائه 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی OneDrive: در این اشتراک فایل‌های خود را با خیال راحت و بدون نگرانی از کم بودن حافظه در فضای ذخیره‌سازی ابری ذخیره کنید و به اشتراک بگذارید.
  • امکان استفاده از برنامه‌های آفیس موبایل: در Microsoft 365 Personal شما می‌توانید از برنامه‌های Word ،Excel ،PowerPoint و Outlook در تلفن‌ها و تبلت‌های خود استفاده کنید.

Microsoft 365 Home برای شش نفر

Microsoft 365 Home برای شش نفر

مایکروسافت 365 Home  یک برنامه اشتراک مبتنی بر ابر است که به حداکثر شش نفر از اعضای خانواده و دوستان شما امکان می‌دهد به مجموعه کاملی از ابزارهای بهره‌وری از جمله برنامه‌های آفیس، به‌روزرسانی‌های امنیتی و ویژگی‌های جدید، فضای ذخیره‌سازی ابری و برنامه‌های آفیس موبایل دسترسی داشته باشند. این برنامه برای خانواده‌ها و گروه‌های کوچک که به دسترسی به برنامه‌ها در چندین دستگاه نیاز دارند گزینه بسیار ایده‌آلی می‌باشد.

مایکروسافت 365 در مقابل آفیس 2021

مایکروسافت 365 در مقابل آفیس 2021: کدام یک را ترجیح می دهید؟

به‌طورکلی انتخاب بین مایکروسافت 365 و آفیس 2021 کاملا به نیازها و بودجه شما بستگی دارد، اما در اینجا خلاصه‌ای از مزایا و معایب این دو را مورد بررسی قرار خواهیم داد تا بتوانید انتخاب درست و آگاهانه‌تری را تجربه کنید.

مایکروسافت 365

مزایا

  • دسترسی به آخرین ویژگی‌ها: همیشه به آخرین نسخه‌های برنامه‌های آفیس و ویژگی‌های جدید دسترسی خواهید داشت.
  • به‌روزرسانی‌های امنیتی: به طور مداوم به‌روزرسانی‌های امنیتی را برای محافظت از اطلاعات خود دریافت خواهید کرد.
  • قابلیت استفاده از چند دستگاه: می‌توانید از برنامه‌ها روی حداکثر پنج دستگاه به طور هم‌زمان استفاده کنید.
  • ذخیره‌سازی ابری: 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی OneDrive برای هر کاربر برای ذخیره و به اشتراک‌گذاری فایل‌ها به صورت آنلاین خواهید داشت.
  • برنامه‌های آفیس موبایل: می‌توانید از برنامه‌های Word، Excel، PowerPoint و Outlook در تلفن‌ها و تبلت‌های خود استفاده کنید.
  • Teams: می‌توانید با استفاده از این قابلیت از طریق چت، تماس ویدیویی و جلسات آنلاین با همکاران، دوستان و خانواده خود ارتباط برقرار کنید.

معایب

  • هزینه اشتراک: نیاز به اشتراک ماهانه یا سالانه دارد.
  • اتکا به اینترنت: برای استفاده از برخی از ویژگی‌ها به اتصال اینترنتی نیاز دارید.

آفیس 2021

مزایا

  • خرید یک باره: نیازی به اشتراک ماهانه یا سالانه نیست و با یکبار خرید دسترسی مادام‌اعمری را دریافت خواهید کرد.
  • بدون نیاز به اینترنت: می‌توانید از برنامه‌ها به صورت آفلاین استفاده کنید.

معایب

  • دسترسی به آخرین نسخه‌های برنامه‌ها و ویژگی‌های جدید را نخواهید داشت.
  • به طور مداوم به‌روزرسانی‌های امنیتی را برای محافظت از اطلاعات خود دریافت نخواهید کرد.
  • قابلیت استفاده از دستگاه محدود: می‌توانید از برنامه‌ها فقط روی یک رایانه شخصی یا مک استفاده کنید.
  • بدون فضای ذخیره‌سازی ابری: فضای ذخیره‌سازی ابری OneDrive در دسترس نیست.
  • نمی‌توانید از برنامه‌های Word، Excel، PowerPoint و Outlook در تلفن‌ها و تبلت‌های خود استفاده کنید.
  • نمی‌توانید از طریق چت، تماس ویدیویی و جلسات آنلاین با همکاران، دوستان و خانواده خود ارتباط برقرار کنید.

پس از ارائه این مزایا و معایب در نهایت انتخاب با شماست و به‌طورکلی اگر به دنبال یک مجموعه بهره‌وری سنتی با قیمت مقرون‌به‌صرفه هستید و به آخرین ویژگی‌ها یا به‌روزرسانی‌ها نیازی ندارید آفیس 2021  یک گزینه عالی برای شما می‌باشد و اگر به ویژگی‌های اضافی، فضای ذخیره‌سازی ابری و قابلیت استفاده از برنامه‌ها در چندین دستگاه نیاز دارید، مایکروسافت 365 انتخاب بهتری برای شما است.

خرید آفیس 2021 و مایکروسافت 365  از اکانت بازار

خرید آفیس 2021 و مایکروسافت 365  از اکانت بازار

در دنیای امروز، بهره‌وری و کارایی حرف اول را می‌زند. در این میان، ابزارهای قدرتمندی همچون مجموعه آفیس مایکروسافت، نقش کلیدی در به سرانجام رساندن اهداف ایفا می‌کنند. اما سوالی که ذهن بسیاری را به خود مشغول کرده، انتخاب بین دو غول این عرصه، آفیس 2021 و مایکروسافت 365 است. به همین دلیل و برای رفع ابهام در این مورد، در این مطلب اطلاعات کاملی از این دو را در اختیارتان قرار دادیم که پس از خواندن آن می‌توانید انتخابی به مراتب آگاهانه‌تر و اصولی‌تری را تجربه کنید.

 سوالات متداول

  1. مزایای آفیس 2021 چیست؟

از جمله مزایای آفیس 2021 می‌توانیم به خرید دائمی اکانت، عدم نیاز به اینترنت و قیمت مقرون‌به‌صرفه آن اشاره کنیم.

  1. مزایای مایکروسافت 365 چیست؟

دسترسی به آخرین ویژگی‌ها و به‌روزرسانی‌ها، قابلیت استفاده از چند دستگاه، ذخیره‌سازی ابری، دسترسی به برنامه‌های آفیس موبایل و… از جمله مزایای مایکروسافت 365 می‌باشد.

  1. کدام نسخه برای ما مناسب‌تر است: آفیس 2021 یا مایکروسافت 365؟

انتخاب مناسب‌ترین گزینه به سلیقه و نیازهای شما بستگی دارد؛ اما گر به دنبال ثبات و قیمت مناسب هستید، آفیس 2021 یار همیشگی شما خواهد بود. اما اگر خواهان نوآوری، به‌روز بودن و انعطاف‌پذیری هستید، مایکروسافت 365 بهترین انتخاب برای شماست.

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *