جعبه ابزار لینکدین چیست؟

جعبه ابزار لینکدین چیست؟

جعبه ابزار لینکدین چیست؟

لینکدین یک شبکه اجتماعی حرفه‌ای برای کارجویان، کارفرمایان، کارآفرینان و متخصصان در زمینه‌های مختلف است. خرید اشتراک پرمیوم لینکدین LinkedIn Premium ابزارهای متنوعی را برای بهبود فعالیت‌های حرفه‌ای کاربران ارائه می‌دهد که به عنوان جعبه ابزار لینکدین شناخته می‌شود. جعبه ابزار لینکدین شامل امکاناتی مانند ایجاد و به‌روزرسانی رزومه آنلاین، برقراری ارتباط با همکاران و دوستان حرفه‌ای، پیدا کردن فرصت‌های شغلی جدید، کسب دانش و مهارت‌های جدید از طریق دوره‌های آنلاین و ارائه محتوای متخصصانه برای افزایش شهرت حرفه‌ای می‌باشد. با استفاده از این ابزارها، کاربران می‌توانند از شبکه گسترده لینکدین بهره ببرند و پیشرفت حرفه‌ای خود را تسریع بخشند. برای کسب اطلاعات کامل در مورد جعبه ابزار لینکدین، ادامه این متن را بخوانید.

معرفی جعبه ابزار لینکدین

معرفی جعبه ابزار لینکدین

LinkedIn چند سالی است که با به‌روزرسانی‌های متعدد، تلاش می‌کند تا تجربه‌ای کاربرپسندتر برای مخاطبان خود رقم بزند. با آخرین به‌روزرسانی آنها، رابط کاربری این پلتفرم دستخوش تغییرات اساسی شده است. هدف اصلی این به‌روزرسانی، ساده‌تر کردن کار با LinkedIn و بهتر کردن امکانات آن بوده است. در نسخه جدید، شاهد چینش منظم‌تر و بصری‌تر عناصر رابط کاربری هستیم.

همچنین، دسترسی به بخش‌های مختلف و یافتن گزینه‌های مورد نظر آسان‌تر شده است. علاوه بر این، LinkedIn با اضافه کردن قابلیت‌های جدید مانند استوری و پست‌های ویدیویی، تلاش می‌کند تا تعامل کاربران را افزایش دهد و به پلتفرمی پویاتر تبدیل شود. ما در ادامه این مقاله به بررسی هر کدام از این تغییرات خواهیم پرداخت تا شما بیشتر با آنها آشنا شوید.

مزایای استفاده از جعبه ابزار لینکدین

استفاده از جعبه ابزار لینکدین می‌تواند مزایای متعددی برای شما داشته باشد، از جمله:

  • افزایش شانس یافتن شغل: با استفاده از ابزارهای جستجوی شغل لینکدین، می‌توانید به فرصت‌های شغلی که به طور خاص برای مهارت‌ها و تجربیات شما مناسب هستند، دسترسی پیدا کنید.
  • تقویت برند شخصی: با ایجاد محتوای باکیفیت و اشتراک‌گذاری آن در لینکدین، می‌توانید خود را به عنوان یک متخصص در حوزه خود معرفی کنید.
  • گسترش شبکه خود: با برقراری ارتباط با افراد همفکر در صنعت خود، می‌توانید فرصت‌های جدید برای همکاری و پیشرفت شغلی ایجاد کنید.
  • به‌روز ماندن از آخرین روندها: با دنبال کردن شرکت‌ها و رهبران فکری در صنعت خود، می‌توانید از آخرین اخبار و روندها مطلع شوید.

آشنایی با 9 ابزار کاربردی لینکدین

آشنایی با 9 ابزار کاربردی لینکدین

لینکدین شبکه اجتماعی حرفه‌ای مناسبی برای یافتن اتصالات، فرصت‌های شغلی، یادگیری و رهبری فکری است. با شبکه اتصالات، نوتیفیکیشن‌ها، جستجو و انتشار محتوا می‌توانید ارتباطات، مهارت‌ها و شهرت حرفه‌ای خود را گسترش دهید. همچنین امکان ایجاد صفحه اختصاصی برای کار خود نیز فراهم است. ما در ادامه به بررسی 9 ابزار کاربردی لینکدین که کسب و کار شما را ارتقا می دهد خواهیم پرداخت:

Home: پنجره‌ای به دنیای اتصالات حرفه‌ای

1. Home: پنجره‌ای به دنیای اتصالات حرفه‌ای

صفحه اصلی لینکدین، دروازه‌ای به سوی شبکه‌ی پویای اتصالات کاری شماست. در این بخش، می‌توانید به‌روزترین فعالیت‌های افراد مرتبط با زمینه‌ی کاریتان را دنبال کنید و از جدیدترین اخبار و فرصت‌های شغلی در حوزه‌ی تخصص خود مطلع شوید.در آپدیت جدید لینکدین، محتوای صفحه اصلی شامل پست‌های متنی، مقالات، ویدیوها و سایر محتواهایی است که افراد در لیست اتصالات شما منتشر کرده‌اند.

همچنین لایک‌ها، کامنت‌ها و اشتراک‌گذاری‌های انجام شده توسط اعضای لیست اتصالات شما بر روی پست‌های دیگران در این بخش نمایش داده می‌شود. علاوه بر این، لینکدین با توجه به علایق و زمینه کاری شما، اخبار و رویدادهای مرتبط با حوزه فعالیتتان را نیز در این بخش پیشنهاد می‌کند.

My network؛ شبکه خود را در لینکدین گسترش دهید

2. My network؛ شبکه خود را در لینکدین گسترش دهید!

بخش My network در لینکدین، دروازه‌ای به دنیای فرصت‌های جدید است. در این بخش می توانید اتصالات خود را مدیریت کنید. لیست کاملی از تمام افرادیکه با آنها در لینکدین ارتباط دارید را مشاهده کنید. می‌توانید آنها را بر اساس تاریخ اتصال یا به صورت الفبایی مرتب کنید و به راحتی با آنها ارتباط برقرار نمایید. همچنین با جستجو در میان میلیون‌ها کاربر لینکدین، افراد متخصص در حوزه‌های مورد نظرتان را می توانید پیدا کنید و با آنها ارتباط برقرار کنید.

این فرصتی عالی برای یادگیری تجربیات آنها و گسترش شبکه حرفه‌ایتان است. در این بخش نیز می توانید درخواست‌های اتصال از سوی افراد جدید را مشاهده کنید. بررسی این درخواست‌ها در این بخش به شما کمک می‌کند تا با افراد جدیدی که در زمینه کاری شما فعالیت می‌کنند آشنا شوید و شبکه خود را گسترش دهید.

Jobs؛ دروازه ای به سوی فرصت های شغلی

3. Jobs؛ دروازه ای به سوی فرصت های شغلی

در این بخش با استفاده از فیلترهای پیشرفته، به سرعت موقعیت‌های شغلی مرتبط با علایق، مهارت‌ها و سابقه کاری خود را می توانید پیدا کنید. همچنین از سیستم پیشنهاد شغل هوشمند لینکدین استفاده کنید که بر اساس تجربیات و تخصص شما، فرصت‌های ایده‌آل را به شما معرفی می‌کند. در این بخش می توانید به طور مستقیم با کارفرمایان و مدیران در ارتباط باشید و رزومه خود را برای آنها ارسال کنید.

همچنین اگر شما شرکت خود را دارید و دنبال نیروی مورد نظر خود هستید می توانید آگهی‌های استخدام خود را به طور گسترده در میان میلیون‌ها کاربر فعال لینکدین منتشر کنید. در این بخش به رزومه و پروفایل کاندیداها دسترسی خواهید داشت و از طریق ابزارهای مصاحبه آنلاین، می توانید بهترین فرد را برای موقعیت شغلی مورد نظر خود پیدا کنید.

Messaging؛ فراتر از یک دایرکت

4. Messaging؛ فراتر از یک دایرکت

بخش پیام‌ها در لینکدین، شباهت‌هایی به دایرکت دیگر سوشیال مدیا ها دارد، اما قابلیت‌های منحصر به فردی را نیز ارائه می‌دهد که آن را به ابزاری قدرتمند برای ارتباطات حرفه‌ای تبدیل می‌کند. می‌توانید با اتصالات خود در لینکدین، افراد جدید در حوزه کاریتان و حتی افراد خارج از شبکه خود پیدا کنید و با آنها چت کنید. همچنین از طریق این قسمت می‌توانید با کارفرمایان مورد نظر خود ارتباط برقرار کنید، در مورد فرصت‌های شغلی سوال کنید و شبکه خود را گسترش دهید.

در همین بخش این امکان را دارید که مقالات، پست‌ها و ایده‌های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و نظرات آنها را دریافت کنید.

Notifications، دروازه‌ای به دنیای اخبار و رویدادهای کاری

5. Notifications، دروازه‌ای به دنیای اخبار و رویدادهای کاری

در این بخش شما از زمانی که فرد جدیدی به شبکه شما می‌پیوندد تا زمانی که با شما ارتباط برقرار می‌کند، از طریق نوتیفیکیشن‌ها در جریان خواهید بود. پست‌ها، نظرات و لایک‌های دنبال‌کنندگان شما در نوتیفیکیشن‌ها به شما اطلاع داده می‌شود تا از تعاملات و گفتگوهای جاری در شبکه خود باخبر باشید. با فعال کردن نوتیفیکیشن‌های شغلی، از جدیدترین فرصت‌های شغلی مطابق با مهارت‌ها و علایق خود مطلع خواهید شد و می‌توانید در اسرع وقت برای آن‌ها درخواست دهید.

هر گونه پیام جدید در صندوق ورودی شما، از طریق نوتیفیکیشن‌ها به شما اطلاع داده می‌شود تا بتوانید به موقع به آنها پاسخ دهید. با نوتیفیکیشن زمانی که در پستی یا مقاله‌ای تگ می‌شوید، نوتیفیکیشن آن را دریافت خواهید کرد تا از حضور و مشارکت خود در آن محتوا آگاه شوید. از طریق نوتیفیکیشن‌ها می‌توانید از رویدادهای مرتبط با حوزه تخصصی خود و همچنین از پیام های دعوت‌ی که از طرف دیگران برای شما ارسال می‌شود، مطلع شوید. شما در آپدیت جدید لینکدین این امکان را دارید که با تنظیمات دقیق نوتیفیکیشن‌ها، جریان اطلاعات را به دلخواه خود مدیریت کرده و فقط از مواردی که برایتان اهمیت دارد، آگاه شوید.

Search؛ چیزی فراتر از جستجو

6. Search؛ چیزی فراتر از جستجو

نوار جستجوی سمت چپ لینکدین، دروازه‌ای به دنیای وسیعی از اطلاعات و فرصت‌ها است. با چند کلمه کلیدی می‌توانید افراد، شرکت‌ها، شغل‌ها، گروه‌ها، دانشگاه‌ها و موارد دلخواه خود را پیدا کنید. با استفاده از فیلترها، نتایج جستجو را بر اساس موقعیت مکانی، شرکت، عنوان شغلی، سابقه کار، مهارت‌ها، علایق و … محدود کنید.

همچنین از عملگرهای بولین (AND, OR, NOT) برای ترکیب کلمات کلیدی و ایجاد جستجوهای پیچیده استفاده نمایید. از طریق این نوار گروه‌های مرتبط با حوزه کاری یا علایق خود، افراد همفکر و فرصت‌های جدید شغلی را پیدا کنید. از طریق این ابزار همچنین می توانید با جستجوی نام یا عنوان شغلی افراد، پروفایل آن‌ها را مشاهده کرده و با آن‌ها در ارتباط باشید.

The News Feed ؛ کسب اطلاعات و بینش‌های حرفه‌ای

7. The News Feed ؛ کسب اطلاعات و بینش‌های حرفه‌ای

فید خبری لینکدین می‌تواند منبع ارزشمندی برای کسب اطلاعات و بینش‌های مرتبط با حرفه و صنعت شما باشد. با داشتن اتصالات حرفه‌ای، فید خبری شما شامل مطالب متنوعی از وبلاگ‌های شخصی تا ناشران معروف خواهد بود. برخلاف برخی پلتفرم‌های دیگر، محتوای لینکدین بیشتر بر موضوعات تجاری و حرفه‌ای متمرکز است.

الگوریتم لینکدین محتوای پربیننده را براساس علایق شما نشان می‌دهد. چند دقیقه در هفته یا روز، وقت بگذارید و در فید خبری لینکدین گشت بزنید. ممکن است از مطالب مفید و کاربردی که پیدا می‌کنید شگفت‌زده شوید و بتوانید از آن‌ها برای پیشرفت در حرفه و کسب و کار خود استفاده کنید.

Publishing؛ گسترش مخاطبان و رهبری فکری

8. Publishing؛ گسترش مخاطبان و رهبری فکری

لینکدین در سال 2014 امکان انتشار محتوا را برای تمام کاربران فراهم کرد و آن را به یک پلتفرم اشتراک‌گذاری محتوا تبدیل نمود. اگر دارای وبلاگ یا محتوایی هستید که می‌تواند برای همکاران حرفه‌ای شما جذاب باشد، لینکدین مخاطبان مناسبی را در اختیار شما قرار می‌دهد. با کلیک بر دکمه Publish در بالای صفحه اصلی لینکدین، می‌توانید نوشتن متن خود را آغاز کنید.

امکان افزودن تصاویر، فیلم‌ها و سایر رسانه‌های دیگر را نیز دارید. لینکدین به شما کمک می‌کند تا پست خود را با ارسال اعلان به اتصالات خود تبلیغ نمایید. توصیه‌های مرتبط نیز در فید خبری ظاهر می‌شوند. می‌توانید از قابلیت‌های انتشار لینکدین برای گسترش مخاطبان و ایجاد رهبری فکری در صنعت خود استفاده کنید.

Company Pages؛ ارتقای برند با یک صفحه شرکتی

9.  Company Pages؛ ارتقای برند با یک صفحه شرکتی

ایجاد صفحه شرکت در لینکدین می‌تواند برای برند شما مزایای بسیاری داشته باشد. این صفحه امکان قرارگرفتن در معرض مشتریان و شرکای بالقوه بیشتری را فراهم می‌کند و همچنین برای جذب استعدادهای برتر در حوزه کاری شما کمک خواهد کرد. می‌توانید محتواهایی همچون پست‌های وبلاگ، اطلاعات شرکت و فرصت‌های شغلی را در این صفحه به اشتراک بگذارید.

علاوه بر آمار تعامل فردی، تجزیه و تحلیل‌های دیگر نیز وجود دارد که اطلاعات دموگرافیک دقیقی در مورد دنبال‌کنندگان نیز در دسترس شما قرار خواهد داد. برای راه‌اندازی صفحه شرکت، به یک آدرس ایمیل همراه با دامنه وب‌سایت شرکت نیاز دارید. سپس لینکدین راهنمای گام‌به‌گامی برای تنظیم صفحه به شما ارائه می‌دهد.

لینکدین با جعبه ابزار جدید و جامع خود

خرید اکانت لینکدین از اکانت بازار پرمیوم با ارائه جعبه ابزار قدرتمند و چندگانه خود، فرصت های بی نظیری را برای کاربران حرفه ای خود فراهم کرده است. از فید خبری که منبع غنی برای کسب اطلاعات و بینش های تخصصی است گرفته تا امکان انتشار محتوا و گسترش مخاطبان، لینکدین ابزارهایی را در اختیار کاربران قرار می دهد تا حضور آنلاین و حرفه ای خود را ارتقا بخشند. علاوه بر این، صفحات شرکتی در لینکدین می توانند برندها را در معرض مشتریان، شرکا و استعدادهای بیشتری قرار دهند. بخش های نوتیفیکیشن، پیام رسان، جستجو و شغل نیز کاربران را در ارتباطات، دسترسی به اطلاعات و فرصت های شغلی یاری می کنند. در مجموع، لینکدین با جعبه ابزار جدید و جامع خود، یک پلتفرم حرفه ای منحصربفرد را به شما ارائه می دهد تا در دنیای کسب و کار خود پیشرفت کنید و به اهداف حرفه ای خود دست یابید.

سوالات متداول

آیا استفاده از جعبه ابزار لینکدین رایگان است؟

بله، استفاده از بسیاری از ابزارهای لینکدین رایگان است. با این حال، برخی از ویژگی‌های پیشرفته، مانند LinkedIn Premium، نیاز به اشتراک پولی دارند.

چگونه می‌توانم از جعبه ابزار لینکدین برای یافتن شغل استفاده کنم؟

از ابزارهای جستجوی شغل LinkedIn می‌توانید برای یافتن فرصت‌های شغلی مرتبط با مهارت‌ها و تجربیات خود استفاده کنید. همچنین می‌توانید از ویژگی‌های LinkedIn مانند InMail برای برقراری ارتباط مستقیم با استخدام‌کنندگان و از گروه‌های LinkedIn برای شبکه‌سازی با افراد در حرفه خود استفاده کنید.

چگونه می‌توانم با افراد جدید در LinkedIn ارتباط برقرار کنم؟

برای برقراری ارتباط با افراد جدید در LinkedIn، می‌توانید آنها را به لیست اتصالات خود اضافه کنید. برای این کار، به پروفایل فرد مورد نظر بروید و روی دکمه “Connect” کلیک کنید. همچنین می‌توانید با ارسال پیام مستقیم به افراد یا پیوستن به گروه‌های LinkedIn مرتبط با صنعت خود، با آنها ارتباط برقرار کنید.

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *