کارهایی که می‌توانید بعد از تمام کردن بازی Resident Evil 4 Remake انجام دهید

کارهایی که می‌توانید بعد از تمام کردن بازی Resident Evil 4 Remake انجام دهید

اگر شما هم جز افرادی هستید که به بازی رزیدنت اویل علاقه دارد، احتمالا تاکنون نسخه چهارم این بازی جذاب را امتحان کرده اید. بازی Resident Evil 4 Remake توانسته نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. ممکن است پس از به پایان رساندن این نسخه از بازی، احساس کنید که لذت ادامه دادن به این تجربه برای شما ممکن نیست.

اما خبر خوب این است که جهان گیمینگ بسیار گسترده است و تجربیات جدیدی منتظر شما هستند. پس از اتمام Resident Evil 4 Remake، می‌توانید به سمت سایر بازی‌های موجود در بازار بروید و جدیدترین را امتحان کنید. جهان بازی‌ها پر از گزینه‌های متنوعی است که شامل انواع مختلفی از ژانرها، داستان‌ها و سبک‌های بازی است. هر کدام از این بازی‌ها ممکن است تا حدی مشابه یا متفاوت با تجربه Resident Evil 4 Remake باشند.

علاوه بر این، اگر به دنبال چالش‌های جدید هستید، می‌توانید به مودها یا افزونه‌های بازی نگاه کنید تا تجربه‌ی خود را تغییر دهید. این افزونه‌ها می‌توانند دنیا و گیم‌پلی بازی را به شکلی جدید و جذاب تر تبدیل کنند. در نهایت، جهان گیمینگ همواره در حال توسعه است و انتظار می‌رود که با عرضه بازی‌های جدید، احساسات و تجربیات جدیدی را برای شما به ارمغان آورد. بنابراین، اگر عاشق دنیای گیمینگ هستید، هنوز ماجراجویی‌های بی‌پایانی در انتظار شماست. پس وقت را تلف نکنید و انواع اکانت بازی را با قیمت مناسب از اکانت بازار مرجع خرید اکانت های پرمیوم خریداری کنید.

لیست کارهای قابل انجام بعد از تمام کردن بازی Resident Evil 4 Remake

در تمرین تیراندازی امتیاز S را به دست آورید

در یک نقطه‌ای از ماجراجویی، با یک آسانسور مواجه خواهید شد. هنگامی که شما این آسانسور را به پایین می‌آورید، یک منطقه تیراندازی خاص برای مهار دزدان دریایی در اختیارتان قرار خواهد گرفت. این چالش‌ها می‌توانند به شما توکن‌هایی را تامین کنند که قابلیت مبادله با Charmها را دارند و این توکن‌ها به شما پاداش‌های متنوعی را ارائه خواهند داد که در طی داستان مفید خواهند بود.

Charmها همچنین به عنوان لوازم جانبی و Perkها عمل می‌کنند. در برخی از مراحل خاص بازی، امکان استفاده از این Perkها را خواهید داشت که به شما امکان افزایش برد شلیک اسلحه‌هایتان را می‌دهند. توانایی تجهیز چندین Charm همچنین به شما این امکان را می‌دهد که استراتژی‌های متنوعی را برای مواجهه با گروه‌های خاصی از دشمنان اجرا کنید.

لوازم تزئینی و جانبی دیگری را به دست آورید

استفاده از امتیازات کسب‌شده از چالش‌ها، می‌تواند به شما تجربیات جذابی را ارائه دهد. اگرچه برخی از این امتیازات به دلیل هزینه کمتر یا عدم انجام برخی وظایف، در دسترس نیستند، اما اکثر آن‌ها را می‌توانید با انجام وظایف مورد نیاز به‌دست آورید.

این بخش از بازی به‌شدت به سلیقه شخصی شما در زمینه لوازم تزئینی و هنری وابسته است. از نظر ظاهری، امکان دارد تصاویر هنری معنوی و مدل‌های شخصیت‌ها را جلب کنید. شخصیت‌های لیان و اشلی (Ashley) حتی می‌توانند با شش لباس متنوع، مسیر ماجراجویی خود را ادامه دهند. اگر تمایل به ارتقاء قدرت سلاح‌های گرم دارید، می‌توانید به دسته‌ی سلاح‌های جدیدی مانند Chicago Sweeper، Hand Cannon و Primal Knife دست پیدا کنید. این سلاح‌های پیشرفته به‌ویژه در حالت Hardcore، توصیه می‌شوند و تجربه بازی را به چالش می‌کشند.

لیست تروفی‌ها و اچیومنت‌های بازی را تکمیل کنید

نگران نباشید که از چه پلتفرمی استفاده می‌کنید، همواره فرصت‌های فراوانی برای کسب دستاورد و تروفی در انتظار شماست. این دستاوردها بیشتر به داستان اصلی بازی مرتبط بوده و می‌توانند به طور سریع سطح اکانت گیمینگ یا امتیاز Gamerscore شما را افزایش دهند. از این منظر، انجام چالش‌های سرگرم‌کننده در بازی Resident Evil 4 Remake می‌تواند شما را برای مدت طولانی به دنیای گیمینگ متصل نگه دارد.

چالش‌هایی که تمرکز آنها بر گیم‌پلی قرار دارد، مثل اجرای موفقیت‌آمیز عمل Parry بر روی دشمنان به تعداد خاص، اغلب در طول حباب داستان اصلی بازی به اجرا درآمده و به شما این امکان را می‌دهند که مهارت‌های خود را بهبود بخشیده و تمرکز بیشتری در گیم‌پلی داشته باشید. این نوع چالش‌ها ممکن است شما را به خلاقیت و تمرکز بیشتر ترغیب کنند تا به دستاوردهای بیشتری دست پیدا کنید. به عنوان مثال، اجرای چالش “Never Heard It Coming” که شما را به کشتن یک Garrador با استفاده از چاقو تشویق می‌کند، ممکن است تجربه جالبی از بازی برای شما ایجاد کند.

چالش‌ها را کامل کنید

چالش‌ها را کامل کنید

چالش‌ها را کامل کنید

در بازی Resident Evil 4 Remake، چالش‌ها به عنوان یک عنصر جذاب و اختیاری ظاهر شده‌اند که برخلاف بسیاری از بازی‌ها، پاداش‌های منحصر به فردی را برای انجام آن‌ها فراهم کرده است. این چالش‌ها، ستون اضافی از هیجان و تجربه را به بازی افزوده و به شما این امکان را می‌دهد که به صورت متفاوتتر و مشوق‌بخش‌تری به دنیای Resident Evil 4 نگاه کنید، چه بازیکن تروفی‌هانتر باشید و چه نه.

هر چند بسیاری از این چالش‌ها با داستان ارتباط دارند، اما برخی از آن‌ها را می‌توانید حتی پس از اتمام داستان اصلی اجرا کرده و به جوایز مخصوص خود دست پیدا کنید. چالش‌های مرتبط با حالت Hardcore و Professional دارای جوایز قدرتمندی بوده و اجرای آن‌ها تجربه‌ی چالشی و هیجان‌انگیزی را فراهم می‌کند. استارتژی‌های چنین چالش‌هایی، مثل Minimalist که شما را به تجربه بازی با محدودیت اسلحه تشویق می‌کند، به نظر می‌رسد موقعیت‌هایی را ایجاد کرده است که انجام آنها به چالش بیشتری برای بازیکنان می‌انجامد.

آیتم‌های کلکسیونی را جمع‌آوری کنید

آیتم‌های کلکسیونی را جمع‌آوری کنید

آیتم‌های کلکسیونی را جمع‌آوری کنید

در Resident Evil 4 Remake، دسترسی به انواع مختلفی از آیتم‌ها برای جمع‌آوری یا خرید وجود دارد. حتی پس از پایان مراحل اصلی بازی، کاربر می تواند دوباره به عقب برگشته و آیتم هایی را که باقی مانده اند، جمع آوری نماید. یا حتی آیتم‌هایی که در دوره‌های قبل از دست داده استرا تهیه کنید. آیتم‌های جمع‌آوری‌پذیر کلکسیونی شامل گنجینه‌های متفاوتی هستند که قابلیت فروش آن‌ها به تاجر را دارند. برای پیدا کردن مکان این آیتم‌ها، امکان خرید نقشه‌ها وجود دارد. کاربران می‌توانند نقشه‌های لازم را از تاجر تهیه کنند و به مکان‌های ویژه‌ای که در نقشه مشخص شده‌اند، مراجعه کنند. در صورت از دست دادن برخی آیتم‌ها در تجربه ابتدایی، همیشه امکان بازی مجدد و بازیابی آیتم‌های گم‌شده وجود دارد. این امکان به کاربران این فرصت را می‌دهد تا در کاوش و بررسی دقیق جهان بازی شرکت کرده و از تمامی منابع و آیتم‌ها به بهترین نحو استفاده کنند.

حالت Professional

در حالت حرفه‌ای یا Professional Mode، که پس از به پایان رساندن دوره اصلی بازی در دسترس قرار می‌گیرد، ویژگی ذخیره‌گری خودکار غیرفعال می‌شود و دشمنان با سرعت و قدرت بیشتری علیه شما عمل می‌کنند. این امکانات یک چالش بسیار جذاب و مهم برای هر گیمر را به وجود می‌آورند و اتمام بازی در این حالت نشان از مهارت و استقامت بالای بازیکن خواهد داد.

در این حالت، امکان ذخیره با استفاده از ذخیره‌گری خودکار غیرفعال است و به جای آن، بازیکن باید از ماشین‌های تحریر استفاده کند تا پیشرفت بازی را ثبت کند. هرچند که ذخیره‌گری با استفاده از ماشین تحریر ممکن است باشد، اما حداکثر تعداد ذخیره‌ها به ۱۵ محدود شده است. توجه داشته باشید که اگر تعداد ذخیره‌های شما از این محدودیت عبور کند، امکان دریافت رتبه +S در این حالت ممکن نخواهد بود. این محدودیت تعداد ذخیره‌ها به تجربه‌ی چالش‌برانگیز و هیجان‌انگیز این حالت افزوده و بازیکن را به یک سفر ناپیوسته از مهارت و دقت ملزم می‌سازد.

حالت New Game Plus

حالت New Game Plus

حالت New Game Plus

حالت New Game Plus یک فرصت فراهم می‌سازد تا با آخرین سلاح‌ها، آپدیت‌ها، تجهیزات و دستاوردهایی که با آن‌ها بازی را به اتمام رسانده‌اید، مجدداً سفری جذاب را آغاز کنید. در این حالت، قادر به انتقامی کامل از باس‌ها و دشمنانی خواهید بود که در ابتدای بازی شما را به چالش کشیده و آسیب زیادی به شما وارد کردند. همچنین، این امکان فراهم شده است که از راکت لانچر با ظرفیت شلیک بی‌نهایت بهره‌مند شوید. لازم به ذکر است که در +New Game، نه تنها می‌توانید خط داستان اصلی را از سر گیری کنید، بلکه ماموریت‌های جانبی نیز دوباره آغاز می‌شوند. بنابراین، اگر پیشتر در حل ساید کوئست‌ها تلاش کرده‌اید، باید همه آن‌ها را مجدداً انجام دهید. این اینجاست که شما فرصت دوباره‌ای برای به دست آوردن تجربیات جدید و حتی بهبود تاکتیک‌هایتان دارید.

حالت Mercenaries

در روز هجدهم فروردین ماه سال ۱۴۰۱، بسته الحاقی رایگان  Mercenaries برای بازی Resident Evil 4 Remake به صورت عمومی منتشر شد. لازم به ذکر است که تنها افرادی که حداقل یک بار موفق به به پایان رساندن مراحل بازی شده‌اند، می‌توانند از این بسته الحاقی بهره‌مند شوند. طراحی این بسته الحاقی به گونه‌ای است که به بازیکنانی که به دنبال جمع‌آوری آیتم‌ها و امتیازها نیستند، بلکه ترجیح می‌دهند در یک محیط جذاب و نو، تنها با لذت از لت و پاره کردن لشگر زامبی‌ها شادی کنند، متناسب است. این بسته الحاقی با هدف ایجاد تجربه‌ای جذاب و متفاوت برای بازیکنان تدارک دیده شده است

سخن پایانی

میدوارم که ماجراجویی شما در دنیای بازی به بهترین شکل ممکن پیش برود. همواره به یاد داشته باشید که چالش‌ها و مواجهه با اتفاقات جدید، جذابیت و احساسات خاصی به تجربه شما افزوده و آن را به یک سفر فراموش‌نشدنی تبدیل می‌کنند. از Charmها و Perkها بهره‌مند شوید و استراتژی‌های منحصر به فرد خود را برای غلبه بر دشمنان به کار گیرید. با افتخار و هیجان به مراحل بعدی پیش بروید و لحظاتی پر از هیجان و ترس را در دنیای خود تجربه کنید.

سوالات متداول

Charmها چه کاربردهایی دارند؟

Charmها به عنوان لوازم جانبی در بازی عمل می‌کنند. آن‌ها می‌توانند امکانات مختلفی از جمله افزایش برد شلیک اسلحه و استراتژی‌های خاص را برای مقابله با دشمنان ارائه دهند.

چگونه می‌توانم توکن‌ها را به دست آورد؟

توکن‌ها بیشتر از طریق انجام چالش‌ها در بازی به دست می‌آیند. هنگامی که آسانسور را به پایین می‌آورید و با دزدان دریایی مواجه می‌شوید، این چالش به شما توکن‌هایی که می‌توانید برای مبادله با Charmها استفاده کنید را فراهم می‌کند.

چه Perkهایی در بازی وجود دارند؟

Perkها در بازی امکانات مختلفی از جمله افزایش برد شلیک اسلحه، مقاومت بیشتر در مقابل ضربات، و قابلیت‌های خاص دیگر را فراهم می‌کنند. این Perkها به طور متنوع در مراحل مختلف بازی قابل استفاده هستند.

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *